KIK VAGYUNK...

Szakterületünk az ambient média és élmény marketing, melyhez komplett stratégiát és megrendelőink igényei szerint kreatív koncepciót is biztosítunk.
Csapatunk immár 18 éve komplex kommunikációs megoldást és egyedi, figyelemfelhívó megjelenést kínál az Ön cége, márkája és termékei számára,
melyekkel a célcsoport könnyen és célzottan elérhetővé válik.
Célunk, hogy újszerű és látványos kommunikációs megoldásokat biztosítsunk az egyre telítettebbé váló médiapiacon, az egyedi megoldások iránt nyitott hirdetők
és ügynökségi partnereik részére.
Alakulásunk óta szolgáltatásaink köre jelentősen kiszélesedett és partnereink igényeinek megfelelő folyamatos fejlesztésekkel mára
az ambient és OOH megoldások területén meghatározó szereplővé váltunk.
KOMPETENCIÁK...
   BRAND ÉS IMAGE KAMPÁNYOK MEGVALÓSÍTÁSA
   ÜZLETNYITÁS, TERMÉKBEVEZETÉS ÉS ELADÁSÖSZTÖNZŐ PROMÓCIÓK
   PLÁZA ÉS BEVÁSÁRLÓKÖZPONT AKTIVITÁSOK
   OUTDOOR ÉS INDOOR PROMÓCIÓK
   KIÁLLÍTÁS, EXPO, VÁSÁR ÉS KONFERENCIA MEGJELENÉSEK
   FESZTIVÁL AKTIVITÁS, SPORT ÉS RENDEZVÉNY KOMMUNIKÁCIÓ
   ORSZÁGOS ÉS REGIONÁLIS KAMPÁNYOK KIVITELEZÉSE
   CITYLIGHT KAMPÁNYT HELYETTESÍTŐ ÉS KIEGÉSZÍTŐ MEGJELENÉSEK
   KÉPZETT HOSTESSEK, PROMÓTEREK BIZTOSÍTÁSA
   SAMPLING, TERMÉKMINTA TERJESZTÉS
   SOS! - GYORSAN BEVETHETŐ KAMPÁNYOK MEGVALÓSÍTÁSA
Mit gondolnak az AMBIENTRŐL
az emberek?
MÓDSZERTAN:

1000 fő kérdőíves megkérdezése

Budapest és megyeszékhelyek 15-59 éves lakossága

CAWI (Computer Assisted Web Interviewing)

Tetszés
1-től 10-ig tartó skálán, ahol 10 jelenti, hogy nagyon tetszik.
Zavarás
1-től 10-ig tartó skálán, ahol 10 jelenti, hogy egyáltalán nem zavaró.
Ösztönzés
1-től 10-ig tartó skálán, ahol 10 jelenti, hogy nagyon ösztönző.
Figyelemfelkeltés
1-től 10-ig tartó skálán, ahol 10 jelenti, hogy nagyon figyelemfelkeltő.
ÁLTALÁNOS ÖSSZEGZÉS
SZERETNÉL TÖBBET MEGTUDNI?
Kérdésed van?  /  Üzenni szeretnél?
OUT OF HOME média definíció
Az OUT OF HOME média fogalom definiálja valamennyi, a háztartáson kívül megtalálható,
mindenkit elérő, kikerülhetetlen és nem kikapcsolható, a környezetünkben fellelhető reklámhordozót.

Az OOH média változatos eszközpalettáját az alábbi csoportosítás szemlélteti: 
Közterületi tömegmédiumok
Ide tartoznak azok a közterületi reklámhordozók, amik számosságukból és disztribúciójukból adódóan reklámkommunikációs kampányok lebonyolítására egyidejűleg és önállóan alkalmasak. Jellemzőjük, hogy tömegmédiumként megkerülhetetlenek, a nap 24 órájában működnek.
Jól tervezhetőek, mérhetőek, nagy területi lefedettséget és széles körű elérést biztosítanak.

Ambient médiumok
Olyan innovatív reklámhordozók összessége, melyek alternatívát, önálló, egyedi megoldást kínálnak a közterületi megjelenéshez.
Kifejezetten alkalmasak egyedi igények, újszerű ötletek megvalósítására, vagy a közterületi tömegmédiumok kiegészítésére.
Az egyes eszközök jellemzője a hosszabb kontaktus idő, széles körű és mélyebb elérés, illetve a célzott, direkt és interaktív kapcsolatteremtés lehetősége a célcsoporttal.
Szintén jól tervezhető, és a többségük mérhető.
Ambient média definíció
A bennünket körülvevő, környezetünkben fellelhető, összes nem ”közterületi tömegmédia” reklámhordozót ambient médiának nevezzük.
Ez a tág fogalom további csoportosítása az alábbiak szerint történhet:

Lehetnek helyfüggetlen vagy hely / téma specifikus (tevékenységhez, környezethez kapcsolódó) ambient reklámeszközök.

Reklámkommunikációs célra tervezett:
médiatervbe illeszthető, folyamatosan elérhető, kialakított értékesítési rendszerben vásárolható, használati vagy egyéb funkciót betöltő ambient eszközök.

Nem rendszeres reklámcélú felhasználásra tervezett:
használati, vagy egyéb funkciót betöltő, állandó jelleggel nem rendelhető, ötlet vagy reklámüzenet alapú eszközök, melyek kialakított értékesítési rendszerben nem vásárolhatóak.
1. Helyfüggetlen ambient eszközök

Napi életvitelhez kapcsolódó, de nem meghatározott tevékenységhez köthető, kültéri,
(túlnyomórészt mobil) reklámhordozók.

Járművek külső és belső felületei
(Busz, metró, villamos, vonat, repülőgép, hajó, taxi; stb.)

Egyedi, reklámkommunikációs célra tervezett eszközök
(reklám kerékpár, reklám teherautó, stb.)

Közterületen telepített reklámeszközök:
(oszlopreklámok; korlátreklámok; hulladéktároló reklámok, közterületi órák; építési hálók; üvegfóliák, molinók; tetőreklámok, lépcsőreklámok)

Street promóciók

Mega installációk, stb.
Kivételek:
A fogyasztók otthonába kerülő egyéb eszközök
Pl. Pizzadoboz, Hűtőmágnes, Flyer , Gyufa, DVD tok, stb.
2. Hely / téma specifikus ambient eszközök

Napi életvitelhez, tevékenységhez köthető (pl.: vásárlás, tanulás, étkezés, szórakozás, sportolás, orvos, fodrász, stb.) túlnyomórészt beltéri (indoor, instore), fixen telepített reklámhordozók.

Metró reklámok
(balusztrád, padlóreklám, peron és oldalfal felületek, metrókövetésjelző órák, metróbelső felületek, cityscreen)

Eladáshelyi reklámok Hiper/supermarketekben
(bevásárlókosarak felületei, következő vásárló rúd, padlómatrica, promóciós szigetek, áruházon belül folytatott promóciók, kóstoltatás, sampling, stb.)

Bevásárlóközpontok reklámfelületei
(Digital Signage felületek, mozgólépcső, lift, traverzről belógatható felületek,
mosdófelületek, padlómatricák, kültéri és beltéri üvegfelületek, stb.)
3. Reklámkommunikációs célra tervezett ambient eszközök

Olyan reklámhordozók, melyet kifejezetten reklámozási célokból a célcsoport elérésére és a reklámüzenetek közvetítetésére fejlesztettek ki. Folyamatosan elérhető, médiatervbe illeszthető, típusától függően kampányszerűen is használható.
Kialakított értékesítési rendszerben vásárolható, médiavásárlás szempontjából költsége tervezhető.
Típusától függően kutatás elérhető, hatékonysága mérhető.

Egyedi járművek - Reklám teherautók, reklám kerékpárok LookBike, AdBike, PromoCycle, stb.
Egyedi promóciós eszközök - PIXMAN, PromoBoard, PromoMinds, stb.
Egyedi eszközök - RE+BOOT bútorok, RE+CONCEPT táskák, design pavilonok, kreatív hirdetési installációk
Freecard, stb.(plakátok, Digital Signage felületek, LCD kijelzők, töltőpisztoly, stb.)
4. Nem rendszeres reklámcélú felhasználásra tervezett ambient eszközök

Használati és/vagy egyéb funkciót betöltő, ötlet vagy reklámüzenet alapú, többnyire egy alkalommal használt, állandó jelleggel, rendszeresen nem elérhető, nem tervezhető, kampányszerűen nem felhasználható.
Kialakított értékesítési rendszerben nem vásárolható.

Egyedi kreatív installációk
Hidak, épületek becsomagolása
Zeppelinek, extra méretű egyedi innovatív eszközök és megoldások
Gerilla módszerrel felhasznált közterület, stb.
Közterületi tömegmédiumok

Óriásplakát

Forgalmas utak, közlekedési csomópontok mentén elhelyezett hirdetési felület, mely az autós és a gyalogos közönség elérésére egyaránt alkalmas. Állhat önálló szerkezeten vagy falra szerelve.
Mérete
5,04 x 2,38 m (euro) vagy kisebb számban egyéb méret.

Típusai

Hagyományos óriásplakát:
kékhátú (blueback) plakátpapírral, matricával, vagy feszített molinóval ragasztott, illetve szerelt óriásplakát tábla, akár megvilágítottan is.
Backlight óriásplakát:
Belülről megvilágított, átvilágítható feszített ponyvával felszerelt világító doboz
Forgó prizma tábla:
3 db felület együttes megjelenítésére képes, papír vagy matricával kasírozott reklámhordozó, mely egyedileg meghatározható időszakonként függőleges tengelyen forgó hasábokon jeleníti meg a hirdetéseket.
Roll Up óriásplakát:
felülről lefele mozgó roll up filmmel ellátott óriásplakát, mely akár 3 különböző kreatív megjelenését biztosítja előprogramozott időben.

City-light
Városok forgalmas útvonalai mentén, a tömegközlekedés frekventált területein (buszmegállókban, villamosmegállókban) bevásárlóközpontok területén, telefonfülkék oldalán, taxi-drosztoknál elhelyezett, belülről megvilágított reklámberendezés. Létezik egy vagy kétoldalas és hengeroszlop kivitelben.
A reklámüzenet hordozója papírplakát.
Mérete
1,185 x 1,750 m (látható méret: 1,170 x 1,710 m)
ÉRDEKELNEK A CSOMAGAJÁNLATAINK?
SZERETNÉL TÖBBET MEGTUDNI?
 
VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT!
Az  ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ
elolvasása és megértése után, az abban foglalt feltételekkel hozzájárulok személyes adataim közvetlen üzletszerzési (direkt marketing célú kezeléséhez),
így különösen ajánlatok és szakmai hírlevelek részemre történő megküldéséhez, mindaddig amíg erről emailben le nem iratkozom.
KAPCSOLAT
Nyitvatartás: Hé - Pé,  08:00 - 18:00
CÉGADATOK
YMC. Your Media Company Bt.
H-2011. Budakalász, Zrínyi Ilona u. 1.
Adószám: 21111655-2-13
Cégjegyzékszám: 12-06-059913
INFORMÁCIÓK
SZABADALMI VÉDJEGY

Az oldalon bemutatott minden koncepció, termék és tartalom nemzetközi szabadalmi oltalom (PCT) alatt áll,
szerzői jogi védelmet élvez és iparjogi védjegyoltalomban részesül.
Bármilyen reprodukció és felhasználás kizárólag a YMC Your Media Company Bt. előzetes  írásos engedélyével,  hozzájárulásával lehetséges.
Copyright © 2023. AmbientMediaGroup