OUT OF HOME média definíció
Az OUT OF HOME média fogalom definiálja valamennyi, a háztartáson kívül megtalálható,
mindenkit elérő, kikerülhetetlen és nem kikapcsolható, a környezetünkben fellelhető reklámhordozót.
Az OOH média változatos eszközpalettáját az alábbi csoportosítás szemlélteti:
Közterületi tömegmédiumok
Ide tartoznak azok a közterületi reklámhordozók, amik számosságukból és disztribúciójukból adódóan reklámkommunikációs kampányok lebonyolítására egyidejűleg és önállóan alkalmasak. Jellemzőjük, hogy tömegmédiumként megkerülhetetlenek, a nap 24 órájában működnek.
Jól tervezhetőek, mérhetőek, nagy területi lefedettséget és széles körű elérést biztosítanak.
Ambient médiumok
Olyan innovatív reklámhordozók összessége, melyek alternatívát, önálló, egyedi megoldást kínálnak a közterületi megjelenéshez.
Kifejezetten alkalmasak egyedi igények, újszerű ötletek megvalósítására, vagy a közterületi tömegmédiumok kiegészítésére.
Az egyes eszközök jellemzője a hosszabb kontaktus idő, széles körű és mélyebb elérés, illetve a célzott, direkt és interaktív kapcsolatteremtés lehetősége a célcsoporttal.
Szintén jól tervezhető, és a többségük mérhető.