2. Hely / téma specifikus ambient eszközök
Napi életvitelhez, tevékenységhez köthető (pl.: vásárlás, tanulás, étkezés, szórakozás, sportolás, orvos, fodrász, stb.) túlnyomórészt beltéri (indoor, instore), fixen telepített reklámhordozók.
Metró reklámok
(balusztrád, padlóreklám, peron és oldalfal felületek, metrókövetésjelző órák, metróbelső felületek, cityscreen)
Eladáshelyi reklámok Hiper/supermarketekben
(bevásárlókosarak felületei, következő vásárló rúd, padlómatrica, promóciós szigetek, áruházon belül folytatott promóciók, kóstoltatás, sampling, stb.)
Bevásárlóközpontok reklámfelületei
(Digital Signage felületek, mozgólépcső, lift, traverzről belógatható felületek,
mosdófelületek, padlómatricák, kültéri és beltéri üvegfelületek, stb.)
Egészségügyi hálózatok felületei
(gyógyszertárak, kórházak, orvosi intézmények)
Sportlétesítmények, stadionok, reklámfelületei
(molinók, Digital Signage felületek, LCD kijelzők, mosdófelületek, stb.)
Fitnesz hálózatok felületei
(Digital Signage felületek, öltözők, mosdók, recepció és a bejárat melletti reklámfelületek)
HORECA hálózatok reklámfelületei
(Digital Signage felületek, plakátok, mosdófelületek, poháralátétek, promóciók, stb.)
Beuty hálózatok felületei (Fodrász, kozmetikus hálózatok felületei)
Közoktatási hálózatok reklámfelületei (iskolák)
Benzinkút hálózatok reklámfelületei
(plakátok, Digital Signage felületek, LCD kijelzők, töltőpisztoly, stb.)