Copyright © 2015-18. AmbientMediaGroup
 
OUT OF HOME média definíció
Az OUT OF HOME média fogalom definiálja valamennyi, a háztartáson kívül megtalálható,
mindenkit elérő, kikerülhetetlen és nem kikapcsolható, a környezetünkben fellelhető reklámhordozót.

Az OOH média változatos eszközpalettáját az alábbi csoportosítás szemlélteti: 
Közterületi tömegmédiumok
Ide tartoznak azok a közterületi reklámhordozók, amik számosságukból és disztribúciójukból adódóan reklámkommunikációs kampányok lebonyolítására egyidejűleg és önállóan alkalmasak. Jellemzőjük, hogy tömegmédiumként megkerülhetetlenek, a nap 24 órájában működnek.
Jól tervezhetőek, mérhetőek, nagy területi lefedettséget és széles körű elérést biztosítanak.

Ambient médiumok
Olyan innovatív reklámhordozók összessége, melyek alternatívát, önálló, egyedi megoldást kínálnak a közterületi megjelenéshez.
Kifejezetten alkalmasak egyedi igények, újszerű ötletek megvalósítására, vagy a közterületi tömegmédiumok kiegészítésére.
Az egyes eszközök jellemzője a hosszabb kontaktus idő, széles körű és mélyebb elérés, illetve a célzott, direkt és interaktív kapcsolatteremtés lehetősége a célcsoporttal. Szintén jól tervezhető, és a többségük mérhető.
Közterületi tömegmédiumok
Óriásplakát
Forgalmas utak, közlekedési csomópontok mentén elhelyezett hirdetési felület, mely az autós és a gyalogos közönség elérésére egyaránt alkalmas. Állhat önálló szerkezeten vagy falra szerelve.
Mérete
5,04 x 2,38 m (euro) vagy kisebb számban egyéb méret.

Típusai

Hagyományos óriásplakát:
kékhátú (blueback) plakátpapírral, matricával, vagy feszített molinóval ragasztott, illetve szerelt óriásplakát tábla, akár megvilágítottan is.
Backlight óriásplakát:
Belülről megvilágított, átvilágítható feszített ponyvával felszerelt világító doboz
Forgó prizma tábla:
3 db felület együttes megjelenítésére képes, papír vagy matricával kasírozott reklámhordozó, mely egyedileg meghatározható időszakonként függőleges tengelyen forgó hasábokon jeleníti meg a hirdetéseket.
Roll Up óriásplakát:
felülről lefele mozgó roll up filmmel ellátott óriásplakát, mely akár 3 különböző kreatív megjelenését biztosítja előprogramozott időben.

City-light
Városok forgalmas útvonalai mentén, a tömegközlekedés frekventált területein (buszmegállókban, villamosmegállókban) bevásárlóközpontok területén, telefonfülkék oldalán, taxi-drosztoknál elhelyezett, belülről megvilágított reklámberendezés. Létezik egy vagy kétoldalas és hengeroszlop kivitelben.
A reklámüzenet hordozója papírplakát.
Mérete
1,185 x 1,750 m (látható méret: 1,170 x 1,710 m)
4. Nem rendszeres reklámcélú felhasználásra tervezett ambient eszközök

Használati és/vagy egyéb funkciót betöltő, ötlet vagy reklámüzenet alapú, többnyire egy alkalommal használt, állandó jelleggel, rendszeresen nem elérhető, nem tervezhető, kampányszerűen nem felhasználható.
Kialakított értékesítési rendszerben nem vásárolható.

Egyedi kreatív installációk

Hidak, épületek becsomagolása

Zeppelinek, extra méretű egyedi innovatív eszközök és megoldások

Gerilla módszerrel felhasznált közterület, stb.
3. Reklámkommunikációs célra tervezett ambient eszközök

Olyan reklámhordozók, melyet kifejezetten reklámozási célokból a célcsoport elérésére és a reklámüzenetek közvetítetésére fejlesztettek ki. Folyamatosan elérhető, médiatervbe illeszthető, típusától függően kampányszerűen is használható.
Kialakított értékesítési rendszerben vásárolható, médiavásárlás szempontjából költsége tervezhető.
Típusától függően kutatás elérhető, hatékonysága mérhető.

Egyedi járművek - Reklám teherautók, reklám kerékpárok LookBike, AdBike, PromoCycle, stb.

Egyedi promóciós eszközök - PIXMAN, PromoBoard, PromoMinds, stb.

Egyedi eszközök - RE+BOOT bútorok, RE+CONCEPT táskák, design pavilonok, kreatív hirdetési installációk

Freecard, stb.(plakátok, Digital Signage felületek, LCD kijelzők, töltőpisztoly, stb.)
2. Hely / téma specifikus ambient eszközök

Napi életvitelhez, tevékenységhez köthető (pl.: vásárlás, tanulás, étkezés, szórakozás, sportolás, orvos, fodrász, stb.) túlnyomórészt beltéri (indoor, instore), fixen telepített reklámhordozók.

Metró reklámok
(balusztrád, padlóreklám, peron és oldalfal felületek, metrókövetésjelző órák, metróbelső felületek, cityscreen)

Eladáshelyi reklámok Hiper/supermarketekben
(bevásárlókosarak felületei, következő vásárló rúd, padlómatrica, promóciós szigetek, áruházon belül folytatott promóciók, kóstoltatás, sampling, stb.)

Bevásárlóközpontok reklámfelületei
(Digital Signage felületek, mozgólépcső, lift, traverzről belógatható felületek,
mosdófelületek, padlómatricák, kültéri és beltéri üvegfelületek, stb.)
Egészségügyi hálózatok felületei
(gyógyszertárak, kórházak, orvosi intézmények)

Sportlétesítmények, stadionok, reklámfelületei
(molinók, Digital Signage felületek, LCD kijelzők, mosdófelületek, stb.)

Fitnesz hálózatok felületei
(Digital Signage felületek, öltözők, mosdók, recepció és a bejárat melletti reklámfelületek)

HORECA hálózatok reklámfelületei
(Digital Signage felületek, plakátok, mosdófelületek, poháralátétek, promóciók, stb.)

Beuty hálózatok felületei (Fodrász, kozmetikus hálózatok felületei)

Közoktatási hálózatok reklámfelületei (iskolák)

Benzinkút hálózatok reklámfelületei
(plakátok, Digital Signage felületek, LCD kijelzők, töltőpisztoly, stb.)
Szeretnéd mérni az AMBIENT kampányod hatékonyságát?
BTL hatásmérés
Mintaméret: 1000 fő havonta

Mintavétel: Omnibusz
   Havi rendszerességű, laptoppal támogatott személyes adatfelvétel
   Igény szerint bővíthető kérdőív: több kreatívval, vagy extra kérdésekkel

Output: Sztenderd kutatási jelentés (.ppt) és táblázat (.xls)
   tartalmazza a kampány saját eredményeit több célcsoportra
      és 12 mutatóra
   az adatbázis épülésével hosszú távon összehasonlítást nyújt a saját
      besorolási kategóriáinak átlagával (benchmark)
ÁLTALÁNOS ÖSSZEGZÉS
Tetszés
Zavarás
1-től 10-ig tartó skálán, ahol 10 jelenti, hogy egyáltalán nem zavaró.
Figyelemfelkeltés
1-től 10-ig tartó skálán, ahol 10 jelenti, hogy nagyon figyelemfelkeltő.
1-től 10-ig tartó skálán, ahol 10 jelenti, hogy nagyon ösztönző.
Ösztönzés
1-től 10-ig tartó skálán, ahol 10 jelenti, hogy nagyon tetszik.
Ambient média definíció
A bennünket körülvevő, környezetünkben fellelhető, összes nem "közterületi tömegmédia" reklámhordozót ambient médiának nevezzük.
Ez a tág fogalom további csoportosítása az alábbiak szerint történhet:

Lehetnek helyfüggetlen vagy hely / téma specifikus (tevékenységhez, környezethez kapcsolódó) ambient reklámeszközök.

Reklámkommunikációs célra tervezett;
médiatervbe illeszthető, folyamatosan elérhető, kialakított értékesítési rendszerben vásárolható, használati vagy egyéb funkciót betöltő ambient eszközök.

Nem rendszeres reklámcélú felhasználásra tervezett;
használati, vagy egyéb funkciót betöltő, állandó jelleggel nem rendelhető, ötlet vagy reklámüzenet alapú eszközök, melyek kialakított értékesítési rendszerben nem vásárolhatóak.
Back
Next
Mit gondolnak az AMBIENTRŐL az emberek?
MÓDSZERTAN
   1000 fő kérdőíves megkérdezése

   Budapest és megyeszékhelyek 15-59 éves lakossága

   CAWI (Computer Assisted Web Interviewing)
Miért pont mi...

Hiszünk a személyes megszólítás erejében, amit jó piacismerettel
és értékesítés orientált marketing szemlélettel párosítunk.

Stratégiai gondolkodásunkat hasznosítjuk a koncepciók kidolgozásában, ezzel kiszámíthatóvá tesszük a kreativitást.

Sikerünk és hatékonyságunk titka, hogy a célcsoportot közvetlenül, személyesen és interaktív módon szólítjuk meg, olyan egyedi csatornákon, melyek kitűnnek a reklámzajból és hitelesek.

Innovatív és exkluzív reklámeszközeinken a hirdető üzenete minden esetben a konkurenciától való markáns megkülönböztetést, szimpátiát, magas figyelmet generál bárhol és bármikor.
Legyen szó rendezvényről, promóciós kampányról, bevásárlóközpontban, kiállításon, vagy a köztereken,
a figyelem megragadása és fenntartása garantált.
Kik vagyunk...

Szakterületünk az ambient média és élmény marketing, melyhez komplett stratégiát és megrendelőink igényei szerint kreatív koncepciót is biztosítunk.
Csapatunk immár 12 éve komplex kommunikációs megoldást és egyedi, figyelemfelhívó megjelenést kínál az Ön cége, márkája és termékei számára,
melyekkel a célcsoport könnyen és célzottan elérhetővé válik.
Célunk, hogy újszerű és látványos kommunikációs megoldásokat biztosítsunk az egyre telítettebbé váló médiapiacon, az egyedi megoldások iránt nyitott hirdetők
és ügynökségi partnereik részére.
Alakulásunk óta szolgáltatásaink köre jelentősen kiszélesedett és partnereink igényeinek megfelelő folyamatos fejlesztésekkel mára
az ambient és OOH megoldások területén meghatározó szereplővé váltunk.
+36 20 9363 799
Kérdésed van?  /  Szeretnél többet megtudni?
Back
Next
Back
Next
1. Helyfüggetlen ambient eszközök

Napi életvitelhez kapcsolódó, de nem meghatározott tevékenységhez köthető, kültéri,
(túlnyomórészt mobil) reklámhordozók.

Járművek külső és belső felületei
(Busz, metró, villamos, vonat, repülőgép, hajó, taxi; stb.)

Egyedi, reklámkommunikációs célra tervezett eszközök
(reklám kerékpár, reklám teherautó, stb.)

Közterületen telepített reklámeszközök:
(oszlopreklámok; korlátreklámok; hulladéktároló reklámok, közterületi órák; építési hálók; üvegfóliák, molinók; tetőreklámok, lépcsőreklámok)

Street promóciók

Mega installációk, stb.

Kivételek
A fogyasztók otthonába kerülő egyéb eszközök:
Pizzadoboz, Hűtőmágnes, Flyer , Gyufa, DVD tok, stb.
+36 20 9363 799
Kérdésed van?  /  Szeretnél többet megtudni?
Kreatív reklám megoldás, ambient kampány, promóció, reklám kerékpár, járműreklám, közterületi hirdetés, élménymarketing
+36 20 9363 799
Ez a honlap sütiket használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
További információért olvassa el az ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓT